Monday, October 5, 2009

wahhhhh...cantiknyaaaaa


ahahahha..
boleh cakap watashi poyo la kannn
tp sesungguhnya masa jenjalan dengan adik2 watashi tuh.....
mata watashi tak henti2 menjeling couple shirt tuh
wowowowowo..

packaging diorang taruk dalam tupperware
cantik dan kreatif okkkk
pastu berangan2 la
wahh..kalo watashi beli nih...
musti MR dot dot dot happy nihhhh...
pd ms yg sama tak henti2 memujuk
org yg jaga kedai tu kasi watashi snap gambar
sambung berangan lg...
kami jenjalan window shopping..makan sushi
main layang..layang..congkak..polis sentri
eh...??

tp bila sesedar balik rasa cam pathetic semacam
celah mana weyhh.....
watashi kan sensorang


sesetengah org cam rasa malu pakai baju gini kan
tp watashi rasa cute jek..
korang plak cane?
ske tak??
ehehehehehe

17 comments:

shasha said...

errr...me segan....

Anonymous said...

aku pon tgk jgk..aku mntk mr KE beli..dia kata geli la nak pkai tshirt camtu...aku trus frust

jinggo said...

eeerrmmm.....

Super Nia Hana said...

sha
hehehehe
segan ekk..pakai jaket la ..kasi lindung skit
ekekeek

MRS KE
dier saj angusik ko tuh..nnt anniversary korang tentu ko dapat..tak pun ko dapat menda lain..ko dapat baby lg..
awww!!

jinggo...
ha..tu nak beli kt awek arr tuhhh..
ahakssss

~ mizzAmy ~ said...

amy rasa cam cute je. nak malu apanya?? hikhikhik...

Adam said...

kalau pakai kan ... nnti org kata, "ek eleh ..! poyo la budak hana ni .. macam dia sorang jer ada kaple.. " kehkehkehkeh!

oit sayang! lama tak borak! mwah pp kamu! :p

Super Nia Hana said...

amy
kan kan kan??cute kan??

dakjaat
ahahahaha..elehhhhhhh ..dakjaat pun gitu
poyo kununnnnnnnnn..kan?kan??
dakjaat tu yg bercoyi sampai tak henggta
mcm dia plak raya

me3n said...

kat mana ni beb?

Nizam Abdul Rahim said...

..ha ha cantik! tapi emm...kena kepeh kepeh dulu sebelom pakai nih..ahahahaha!! =P

Super Nia Hana said...

adeck
kt sp laaaaa...nahaiiii hg igt kt mana???

waaahahahhaha/..

abg nize
ceaaaaa...ada hati mau beli kah?

eazy insyira said...

haha.
cantik gak.
rasenye tawu jual katne ni.
tingkat 2 ni.
hehe.
pakai jew.tapi konfom atif taknak!

Super Nia Hana said...

eazy
eheheheh..
nape lelki cam taknak arrr..
lepak arr..kan eazy comey

Ayaq said...

aku yang pompuan ni pun takmau pakai mcm tu...haha.. aku tak suka PDA.. bila dah sah kahwin baru la aku nak menunjukkan kasih chenta ni semua kuikuikui.

Super Nia Hana said...

owhh..mcm dah ready je ko nih

Ayaq said...

gila apa ready... my point is, aku tak suka PDA sebelum kawin. ntah la aku tgk kawan2 aku lain yg dok bersayang2 sakan dgn bf masing2 dalam blog la fb la frenster la blablabla lepas tu clash lepas tu mula la nak delete semua benda. bg aku benda2 macam ni diam2 sendiri, kau dan aku sudah, aku tak berminat nak tunjuk kat satu dunia betapa sayangnya aku kat bf aku. sapa yang nampak, nampak, kalau yg tak nampak tu aku tak perlu la aku nak jiwang tayang satu dunia kan.

eh aku mana ada bf. sekadar buah pikiran aku. huhu sekian~

Super Nia Hana said...

akakakka..ye..ye.. ayaqq...watahsi paaaahaammmmm...
ha..amikkk sekali dah kena tazkirah oleh cik ayaq..

tkpe..tkpe..watashi nunggu ms sesuai nk nengok perubahan ayaq nuuuuu

eazy insyira said...

ala.
lelaki kan slalu bajet hensem
hahaha.
paling meluat klu atif wat muke bajet hensem
ingat suma awek kat kedah suka kat dia ka?
errrr...

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer