Wednesday, October 7, 2009

BEngappp gilerrrr watashi neh

perbualan semalam dgn seseorang kawan lama watashi

dia
watashi
_________________________________

"smlm otw balik aku dengar lagu anuar zain ko.teringat kt ko..mmg lagu ko sgt"

"ahahaha..yeke..aku suka GILER lagu tu dulu,tp skang dah tak berapa sgt"

"pesal?"

"tah...dulu aku rasa mmg sweet giler lagu tuh..kalo la ada org yg betul bermaksudkan makna lgu tu...aku raa sweet arr...cairrrrrrr....tp skang aku rasa lagu tu imiginasi..realiti mmg sakit!tetambah aku!tipu!tipu!"

"ahahahha..ko nih...nnt aku nyanyi utk ko ... nak??"

"eleh...ko men gitar sambil nyanyi lagu more than words pun takmo..yg ko tau lagu ganas hape tah.."

"ehh..betull..nnt aku bawa okestra..pastu aku nyanyi..leeeeelllaaaaakiiii iiinnniii ygggg mmeeennnn..."

"tak aya ..tak caya..tipu..tipu...!"

"ahahhahaha...kalo camtu..aku men kan ko lagu everything u want la.."

"hoh..lagu tu aku suka!"

"ha..tu lagu aku utk ko arrr"

"tipuuu..!!tipu!!"

-end-

pagi td watashi cari lirik lagu everything u want,vertical horizan

"Everything You Want"

Somewhere there's speaking
It's already coming in
Oh and it's rising at the back of your mind
You never could get it Unless you were fed it Now you're here and you don't know why

But under skinned knees and the skid marks
Past the places where you used to learn
You howl and listen
Listen and wait for the
Echoes of angels who won't return

[Chorus]
He's everything you want He's everything you need He's everything inside of you That you wish you could be He says all the right things At exactly the right time But he means nothing to you And you don't know why

You're waiting for someone To put you together You're waiting for someone to push you away There's always another wound to discover There's always something more you wish he'd say

[Chorus]

But you'll just sit tight
And watch it unwind
It's only what you're asking for
And you'll be just fine
With all of your time
It's only what you're waiting for

Out of the island
Into the highway
Past the places where you might have turned
You never did notice
But you still hide away The anger of angels who won't return

[Chorus]
I am everything you want
I am everything you need
I am everything inside of you

That you wish you could be
I say all the right things
At exactly the right time
But I mean nothing to you and
I don't know why

And I don't know why
Why
I don't know
..

darn..
jantung watashi berdegub kencang
satu sms dlm hp watashi berbunyi
"aku sayang kau"

perlukan watahsi nyalakan rokok secara terbalik mcm abg nize?
atau jauhi dari tangga supaya tak tergolek mcm penyu?
mungkin jaga pemakanan supaya tak sakit2 perut mcm amy /ayaq masak?
hmm..atau cari gaduh mcm cherryna?
kalo ikut bendul nk ajak kawen tak dapat la kan...
sama gak life saver..ko gila nk suh watashi CIUM diaaaa???
ko ngan KE tkpe arr..
ahaksss

14 comments:

Adry said...

hermmm.... hati dah berpunya ker???

jinggo said...

jangan tunggu lama-lama.....
nanti lama-lama dia di kebas orang....


haaannnaaaa.........
kalau ok jalan sajaaaaaa.........


hahahahaha........
aku sayang kamu.....
hahahahaha........

Anonymous said...

ala..ko nak cium...tp malu kan???kalu mahu kata mahu..tidak nanti dia tertunggu2...

aishhhh...seronoknya bercium..lalalala..hahahaa

Super Nia Hana said...

adry
belum maaaaaa....

jinggo
ahahah..sape nak kebas saper nihhh??

LF
ko jgn nak api-apikan watashi psl cium bleh tak?
mementang ko leh cium sesuka hati..eksyennn ekkk..ahahahaha

Ayaq said...

Tanya je diri sendiri...

Can I live without him? Kalau tak buleh tu.........................

Super Nia Hana said...

ayaq
hmmmmm.........agak complicated.sebabnya..semua ni bergantung pada watashi no kazoku

meorazor said...

ngah ondaway la ni yer..haha

Super Nia Hana said...

meor
byk lg kena pk.
tah la..takut,risau,tak yakin.

bak kata new bouz "sejarah mungkin berulang"

ahahahaha

shasha said...

owhhh!! berita baik nampaknyaa~!!
*sengih2 sambil angkat2 kening kat hana..

adie said...

ko jgn ikut nasihat lifesaver tu.dia dah halal takpe aaa. cuma aku tak paham ni apsal kaitkan jatuh tangga ngan penyu ni.isk..isk..buat femes aku je.haha

Super Nia Hana said...

sha
tadelah berita baik..
cuma hati tgh gundah la jugajk
konfiusssss


penyu
dia saje je tu penyu nak menyakat..
sib baik iman ku kental.ahahahahaha
ko kan aritu bgtau...rasa jatuh cinta cam jatuh tangga..susah gak nak imagine penyu tergolek kt tgga cane..
eekekekek

Nizam Abdul Rahim said...

ha ha..nyala rokok terbalik!!..ha ha
..jangan hana..
itu hanya menunjukan angau saja..kepeh kepeh kepeh =P

eazy insyira said...

org kedah byk hensem2 ape =)
hahaha.
motip ayat?

cheryna zamrinor said...

hihi...cari gaduh macam cheryna ye...hehehe...adakah aku sememangnya seorang pailang? hahahaha...

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer