Monday, June 29, 2009

Pasrah Je Lah


Berita Terkini..!!
*Hana Zaleha Radzi (Pembaca Berita)

Salam Sejahtera!

Seorang gadis muda (uwek!!) yang hanya mahu dikenali sebagai super hana dikatakan berang dan kecewa dengan kehilangan kain telekungnya untuk kali kedua untuk tahun 2009.

"saya kecewa.." ujar Super Hana dlm keadaan migrain.

"lepas waktu zohor saya niat utk tinggalkan sekejap..memandang ramai org yang terpaksa bergilir memakai telekung wakaf disurau" sambung super hana ls sambil menyedut air pepsi twist

"jadi saya tawarkan telekung saya dan pesan supaya letakkan di rak wakaf tapi saya kecewa..kerana jam 4pm saya dapati telekung saya telah hilang lg" luah super hana yg pening ala2 mabuk bau durian.


"Cik Hana ada pesanan utk org yang terambil atau tak mampu nak beli?"

"ye..ye ada..pesanan saya kalo nak amik pun..tolong tggalkan pesan satu hari sebelum ye..senang saya nak beli baru.huhuhuhuhuu.." respon super hana sambil memicit kepala.

15 comments:

me3n said...

emm mungkin ada orang tersalah amek kot? (berpikiran positif)

Super Nia Hana said...

yeahhh...watashi coba berpositif lg...
utk kali keduaaaaaaa

shasha said...

heheheheh....cian dia...lain kali beli 10 buat stock la...ok tak?

Super Nia Hana said...

ekekekekkeke..leh wat jual kannnn???

bensofian said...

watashi...buldozo (bulldozer) dtg ni hendak menyelamatkan watashi super hana the great warrior.

Bab menokok nambah mmg terer tol aku ni.

Pe kes, kt surau pon leyh ilang telekung wakaf..heh silap mksd hamba telekung!!

Nak semayang pon pakai brg curi ke wahai pensembahyang yg mencuri??

Ayaq said...

pensembahyang.

Aku patut cdgkan perkataan ni kat DBP. ahaha.

Amri said...

Hana..

better tulis sket..wakaf..JANGAN CURI!! :p

Intan and The Boys said...

cian hana.
:(

jinggo said...

hahahahaha.....
kah kah kah kah kah kah.....
hihihihiiii.....

hilang lagi......???
ha ha....

hanaa...... hanaaa.....

awt boleh jadi lagu tu.......

hahahahha.......

bawak saja beg hari-hari senang bubuh telekong.....
lepas semayang simpan kat laci opis....

senang.... depa nak depa bawak sendiri.....
kalau dah selalu bagi tapi bawak balik rumah... tak payah bagi.....


tapi lawak kan.....
baru saja hilang hari tu....
ni jadi pulak.....

hahahahahaha.........
hihihihiiii...........

bensofian said...

kuruma tu pe watashi??

Nk vote gak tp xtaw kuruma tu ape...kang men vote jea cam xbest jea.

wakakaka...dasar suke bz bodi la aku ni kan watashi kan.

Super Nia Hana said...

bliss
aritu dah wakafkan tp ilang
so kali ni lps pakai simpan dlm keta
mslhnya,bila watashi terbaik hati nak pinjamkan kt reramai org tuh
aduiiii...

KURUMA tu kereta yeee...ahakssss

ayaq.
ko ni otakkk...cepat betul gegila..happykan diri anda okkk

asa
nak wat gitu kang nampak cam bg warning
ahaksss

intan cayang
kan?kan?kan?

jinggo...
seronok la org pekan rabu..asyik muka hanaaaa jekk
ahahahaha

bensofian said...

zOkay dh vote for

" ViNa "

Mabeles watahsi!!!

Adiah tade ke??

Super Nia Hana said...

ekekekeke..
itu rahsia.
nk bg hadiah tp tgh tggu cukup kuota

Jard The Great said...

aku rase... telekung ko cantek sgt la..

cuba ko bg kuning2 skit.. mesti org tak amik lagi lepas tu.. hehehe

Super Nia Hana said...

jard
ye la..baru beliiii
mestilah masih cantekkkk

eheheheheh

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer