Sunday, August 16, 2009

Hutang tag dari sondix

Tagged dari sondix

1. Bekas kekasih saya adalah :

*seornag Lelaki la..duhhh!!

2. Saya sedang mendengar :

*suara anak buah watashi yg sedang ketuk pintu "ateh..nak masukk!!"

3. Mungkin saya patut:

*kawen je dgn dia dulu..ahahahaha..mamposss!

4. Saya suka :

*semua wishlist watashi jd kenyataan..wowwww..!!!

5.Sahabat-sahabat baik saya :

*semua dah berkawen dan beranak pinak..nyahhh..!!u bila lg.."jgn tggu lama2..nnt lama2.. nnt di kebas org..muahahaha"

6.Saya tak paham :

*kenapa tikam menikam dari belakang dan menjatuhkan org yg tidak bersalah menjadi satu fonemana yg sungguh cool masa kini..ahahahaha

7. Saya kehilangan:

* rasa centa..ahahahahha

8.Ramai yang berkata :

* ko tak laku la tu hana..sbb tu ko tak kawen:hampeh ok


10.Cinta itu adalah :

-datang dan pergi dgn izinNYA..


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

*menjemur kasut sekolah atas bumbung

12.Saya akan cuba :

*jadi wanita yg disayangi oleh keluarga,kawan-kawan,majikan dan kawan sekerja dan bakal buah hati saya...awwww.!!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

-SELAMAYNYA laaa


14.Telefon bimbit saya :

*Nokia EM


15.Bila saya terjaga dari tidur :

* strechinggggg

16.Saya paling meluat apabila :

*org meluat pd watashi tanpa sebab..ahahahahha

17.Pesta/Parti adalah :

*sukaria-depends camner party tu la kan..ahahahaha

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

*panda

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

*sek. men.

20.Hari ini :

*watashi adalah super bz!

21.Malam ini saya akan :

*tidur dan bgn seawal mungkin

22.Esok pula saya akan :

*bekerja dgn jayanya

23.Saya betul-betul inginkan :

*......................................... apa ekkk.....

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

*"pakai contact lens hazel sesuai tak?"

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

*best pegi kalo ada yg teman

26.Makanan Barat atau Jepun :

*Barat.

27.Bilik yang terang atau gelap:

*2-2 best oh!

28.Makanan segera adalah :

*cepat muak!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

*:Ateh dah tidooo..." ngusik anak buah watashi 2 tahun.aufa hilma

30.Siapa yang anda mahu Tag?

  • ajacker
  • mizzamy
  • puterikurekure
  • jinggo yg malas nk update
  • penyu
  • adeck
  • jard
  • eedany
  • masy
  • wafa momment life
  • aim-a
ahahahahahah...sonok rupanya paksa org nih
ahakssss

9 comments:

Intan and The Boys said...

kena tagkah?
huhuhu~

yang, utang dulu ek.
berderettttt utang2 tag tunggu nih.
ok?

Super Nia Hana said...

tak bek ooo utang tag bebanyak intan
ehehehehe

Masy said...

dah penah jawab dah tag ni. ade kat sini --> http://kotakhujan.blogspot.com/2009/07/416-tag-dan-jawapan-kuiz.html

sekian. hehe

Super Nia Hana said...

masy
dunia sungguh kejammmmm!!!
ahaha

~ mizzAmy ~ said...

kena tag ke?? adeh... banyak seyh hutang tag ku

Super Nia Hana said...

sila.ohhh silaaaa

Intan and The Boys said...

hana, kite dah jawab tag ni. rupa2nya skali ngan utang tag dari nenekrock.
skaliharung la ek?

ngeee~
yeayy! 2 utang dah settle!

Jard The Great said...

nnt ku buat k.. mlm neh kot.. tinguk ar..ehehe

eedany said...

hehehe...

anak buah kita sama! suka panjat belakang tau!

yeayyyy...kita sama!

:)

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer