Friday, May 15, 2009

Transformasi...

korang ingat AF je ada transformasi?
watashi pun nk wat transformasi kecik gak kan
eheheheeh
biarpun agak poyo namanya
watashi tak dulik
kui kui kui
mulai hari ini,
nama watashi akan bertambah poyo dgn bertukarnya
hana ni monai kepada Super Hana!!!!
ahahahaaha
*gelak guling sampe pengsan
nape tukar?
owhh..sebenarnya ini adalah satu motivasi kepada watashi utk meyakinkan diri watashi adalah kuat,,dan lebuh kuat utk mengahrungi cabaran hidup ye kengkawan
lagipun maksud hana ni mo nai tu..hana yg tade pape
heyyyyu..mana leh tade pape..
musti la ada something special ttg watashi!
watashi super hana
watashi nak bangkit dari kekecewaan
dan borang utk miliki hati watashi ada di kaunter 1 dan 2 ye
kaunter 1 ayah watashi
kaunter 2 abg watashi
ahahahaahhahahahaha

8 comments:

Liquid said...

uhu sangat cool name tuh.!! hahaha

Super HaNa said...

ehehehehehe
hidup musti terus

alang2 dah terus kena poyo
sbb poyo jek leh happykan kita

cea...falsampah org yg nk coverline la nih

~ mizzAmy ~ said...

comel jer.. buat singkatan pun okeyh gak watashi. jadi SH, Super Hana. :P

Super HaNa said...

ekekeke
mcm SHHHH,,.... pun ada gak kan??

Jard The Great said...

waaa.. nama dah tukar rupanya.. chaiyok! chaiyok!

Nizam Abdul Rahim said...

..yeahh!! teruskan niat mu itu... =P kepeh kepeh kepeh..dari SUPER KEPEH!!

Adry said...

mana nak ambik no untuk ke kaunter kaunter tu?? hehehe :)


Adry @ http://www.adrysabry.com

shasha said...

ok..sapa nak amik borang kena interview ngan sha dulu...hehehehe

Tik Tok Tik Tok

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Muahahah...Super Hana the writer